اخبار روز
  » محکومیت رفتار زشت نیروی انتظامی در داخل، شادمانی رسانه‌های سعودی در خارج

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 161726
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سپاس بسیار ایزد والا مقام را که مدد کرد بنده ی حقیر وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی را به دوش کشم و قلم را که حرمت همه ی قلم زنان است در دست گیرم و پرچم راستی را بر بلندای همین قلم برافراشته کنم
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

»  تقدیم به تنها عشقم
» فروشگاه
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» دانلود و تبلیغات رایگان
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس etefaghat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» محکومیت رفتار زشت نیروی انتظامی در داخل، شادمانی رسانه‌های سعودی در خارج

هوادارانی که برای تشویق تیم فوتبال پرسپولیس در بازی این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الاتحاد عربستان سعودی به ورزشگاه آزادی آمده بودند در پایان نیمه نخست این بازی شاهد برخورد ناشایست نیروی انتظامی با جمعی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بودند، اتفاقات که برای هیچ کسی خوشایند نبود.

 
بر اساس گفته شاهدان عینی حاضر در ورزشگاه آزادی ، وقتی جمع زیادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که غالب آنها را دانشجویان دانشگاه‌های تهران تشکیل می‌داند تصمیم گرفتند رفتار نیروهای سعودی در کشور بحرین را محکوم کنند ماموران نیروی انتظامی با رفتاری زشت و به دور از شان با آنها برخورد کردند تا آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند از این نوع رفتار افسوس بخورند و در حمایت از این جوانان فریاد اعتراض سر بدهند. جوانان دانشجو که از طرفدران تیم فوتبال پرسپولیس ایران به شمار می‌رفتند در کنار تشویق تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی به حمایت از مردم بی‌دفاع بحرین پرداختند تا با این حرکت سمبلیک اعتراض خود را گوش مسوولان سعودی حاضر در ورزشگاه آزادی برسانند اما انگار نیروی انتظامی دوست نداشت کسی از روی سکوها با مردم بی‌دفاع و مظلوم بحرین همدردی کند.
 
به محض این که جوانان دانشجو لب به اعتراض به رفتار صعودی‌ها گشودند، نیروی انتظامی با تمام قوا به سمت آنها هجوم برد تا این ذهنیت برای افکارعمومی به وجود بیاید که آیا دفاع از مردم بحرین در ایران اسلامی جرم است، آنقدر رفتار ماموران نیروی انتظامی با معترضین به آل سعود زشت بود که صبح امروز صدای اعتراض‌ها از همه جا شنیده شد، در بهارستان نمایندگان ملت با محکوم کردن این رفتار نوع برخورد صورت گرفته با معترضان را به هیچ وجه شایسته نظام اسامی نداشتند و خواستار برخورد با عوامل این حادثه شدند، محمد تقی رهبر، حمیدرضا رسایی ضمن تمجید از حرکت خودجوش دانشجویان خواستار بررسی این حداثه تلخ شدند تا دانشجویان معترض به رفتارهای مداخله جویانه و غیر انسانی آل سعود در تهران متوجه شوند حامیان مردم بحرین در ایران آنها را تنها نخواهند گذاشت.
 
 
دامنه اعتراض‌ها فراتر از نمایندگان ملت در بهارستان رفت، پورمحمدی از قابل پیگیری بودن این اتفاق تلخ خبر داد و اعلام کرد این مساله را بررسی خواهیم کرد. رئيس سازمان بازرسي كل كشور ضمن انتقاد شديد از برخورد با دانشجوياني كه شب گذشته در ورزشگاه آزادي عليه آل‌سعود شعار مي‌دادند،گفت:« ضرب‌وشتم‌كنندگان دانشجويان در ورزشگاه آزادي قابل پيگرد هستند.»
 
حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي رئيس سازمان بازرسي كل كشور که به دعوت بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در این دانشگاه حضور پیدا کرده بود؛ با ابراز تاسف این اتفاق تاكيد كرد:« حادثه‌اي كه در ورزشگاه آزادي براي دانشجويان روز سه‌شنبه پيش آمد با هيچ توجيهي قابل قبول نيست.اين دانشجويان به خاطر آرمان‌هاي اسلام و انقلاب در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كردند و شعار داده‌اند و اين اقدام آنان قابل تقدير است و كساني كه با اين دانشجويان برخورد كرده‌اند بايد پيگيري و با آنان برخورد شود.»
 
رئيس سازمان بازرسي كل كشور با انتقاد از نوع رفتار ماوران انتظامی با معترضین دانشجو به رفتارهای آل سعود در ورزشگاه آزادی گفت:«دانشجويي كه در ورزشگاه آزادي حضور پيدا مي‌كند و در حمايت از مسلمانان كشورهاي ديگر شعار مي‌دهد قابل تقدير است اما كساني كه با اين دانشجويان برخورد كرده‌اند قابل شكايت و تعقيب هستند. آيا حال كه بيداري اسلامي در كشورها رخ داده است، بايد جوانان خود را مورد ضرب و شتم قرار دهيم؟»
 
رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال هم در گفت و گو با خبرنگار رجانیوز، نوع رفتار صورت گرفته با معترضان را به هیچ وجه شایسته نداشت و ضمن تقبیح این حرکات گفت:« متاسفانه رفتار خوبی با معترضان صورت نگرفت، نیروی انتظامی نباید در برابررسانه‌های گروهی این گونه با دانشجویان برخورد می‌کرد.»
 
 
این اتفاق در رسانه‌های گروهی هم بازتاب ویژه‌ای داشت و رسانه‌های گروهی رفتار ماموران نیروی انتظامی با حامیان مردم بحرین در ورزشگاه آزادی را اصولی نداشتند و ضرب و شتم و بارداشت دانشجویان را اتفاقی تلخ و غیر قابل توجیه دانستند. اما در کنار این مجکومیت‌ها رسانه‌های بیگانه از این حرکت نیروی انتظامی استقبال ویژه‌ای کردند تا مشخص شود، این رسانه‌ها چقدر از وقوع این اتفاق خشنود شدند. رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها با مانور خبری ویژه روی این اتفاقات رفتار نیروی انتظامی را ایده آل توصیف کردند.
 
بر اساس اعلام سایت‌های خبری این اتفاق که باعث شادمانی رسانه‌های آل سعود شده است، در رسانه‌های جهانی بازتاب فوق‌العاده داشته است، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت:«پلیس ایران روز سه‌شنبه با افرادی که در جریان مسابقه دو تیم پیروزی ایران و الاتحاد عربستان به عربستان سعودی اعتراض کردند، درگیر شد. آسوشیتدپرس تعداد شعاردهندگان را ۲۰۰ نفر ذکر کرده و نوشته است: این افراد در اعتراض به نقش عربستان سعودی در سرکوب ملت بحرین شعار "مرگ بر سعودی" سر دادند. برخی منابع داخلی تعداد معترضین را تا ۱۰۰۰ نفر ذکر کرده‌اند. آسوشیتدپرس به نقل از یک شاهد عینی نوشت که ۲ نفر از معترضین به رژیم آل‌سعود در استادیوم آزادی به‌سختی مجروح شدند و پلیس ایران در میانه نیمه دوم معترضیت را از استادیوم اخراج کرد.
 
شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا نیز تقریبا همان گزارش آسوشیتدپرس از مسابقه دیروز را ارائه کرده و به برخورد نیروی انتظامی با برخی معترضین به رژیم آل‌سعود پرداخته است. علاوه بر این شبکه تلویزونی، شبکه خبری ای‌بی‌سی‌نیوز، روزنامه سیاتل‌تایمز، دیزرت‌نیوز، دیلی‌بولتن، آیلندپکت، هرالد آنلاین، ایونینگ‌سان، سی‌بی‌اس‌نیوز، تایمز آنلاین و بسیاری از رسانه‌های دیگر نیز بازتابی گسترده داشته و تمامی این رسانه‌ها به درگیری بین تماشاگران فوتبال ایران و نیروی انتظامی پرداخته‌اند.
 
 
به نظر می‌رسد ضروری است دستگاه‌های ذی‌ربط با پیگیری اتفاقات تلخ روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی رفتار ماموران نیروی انتظامی را با حساسیت خاصی بررسی کنند و دلیل برخورد فیزیکی و ضرب وشتم و بازداشت دانشجویان را برای افکارعمومی اعلام کنند، امروز حامیان مردم مظلوم وبی دفاع بحرین منتظرند تا متوجه این واقعیت شوند چرا در ایران حامیان بحرین و مردم بی دفاع این کشور باید کتک بخورند و بازداشت شود آن وقت برای سعوی‌ها دسته گل برده شود؟!

 


نظرات شما عزیزان:

davood
ساعت9:49---15 ارديبهشت 1390
سلام
وبلاگ خوبي درست كردي . تبريك مي گم . خوشحال ميشم اگر سايت ما را هم با عنوان خريد فلش هاي فانتزي لينك كني . منم لينكت كردم .
فروشگاه اينترنتي ماد سيستم ايرانيان با جديدترين فلش هاي فانتزي روز دنيا با كيفيتي برتر و قيمتي مناسب در طرح هاي فلش طرح قلب ، فلش طرح بطري ، فلش طرح توپ ، فلش طرح چوب ، فلش طرح دستبند ، فلش طرح ريموت بنز و فلش طرح شكلات را تا چند روز آينده روانه بازار ايران خواهد كرد . مفتخريم طرح هاي كلاسيك ، جوان پسند و زيبايي از فلش ها را در دو نوع 4 گيگ و 8 گيگ به هموطنان عزيز ارائه مي دهيم .
فلش هايي كه در آينده اي نزديك بازار ايران را تسخير خود خواهد كرد .
براي اطلاعات بيشتر و ديدن فلش هاي فانتزي كه بدون شك شما را مبهوت خواهد كرد به آدرس سايت ما كه در زير هم آمده است مراجعه فرماييد .
http://www.maadiransystem.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط جواد مهدوی زاده | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
حمله شجریان به اسلام در مصاحبه با VOA
عکس: نمایشگاه خودروهای سوپر فست
گزارش عيني از وضعيت حجاب مهمانداران هواپيما
عکسی که نامزد بهترین عکاسی سال 2011 شد
بازیگر نقش اول این فیلم برای همیشه از دیدن پسرش محروم شد!
تصاویر زنی که چند روزه 50 سال پیر شد(+عکس)
شهاب حسینی: از نور شهید بابایی بر من هم تابید
"معتمد آريا"؛ داور جشنواره ضد ايراني فيلم ابوظبي
تظاهرات اعتراض آمیز در هزار شهر جهان
مخابرات بستن VPNها را تکذیب کرد
بانك گردشگري اعلام كرد حاضر به تغيير مديرعامل خود نيست!
رويکردي جديد در طبقه مرفه/نگهداری شیر در خانه
تهدید بی‌سابقه اسد/ خاورمیانه در 6 ساعت به آتش کشیده می‌شود
شكنجه كودك دو ساله با شعله‌های فندك
جایزه ویژه صدای آمریکا به فردوسی‌پور!
محرومیت مادام‌العمر برای بن همام
پایان ماجرای بوگاتی 6 میلیاردی یک آقازاده با پلاک جعلی
زیباترین خانه تبریز+عکس
ثبت نام پيرترين گربه 2سر جهان درگينس+عکس
جاسبی به کارمندانش چقدر "حقوق"می‌دهد+ سند