اخبار روز
  » آقای رئیس جمهور همه باید پیرو خط ولایت فقیه باشند

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 428
بازدید کل : 161807
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سپاس بسیار ایزد والا مقام را که مدد کرد بنده ی حقیر وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی را به دوش کشم و قلم را که حرمت همه ی قلم زنان است در دست گیرم و پرچم راستی را بر بلندای همین قلم برافراشته کنم
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

»  تقدیم به تنها عشقم
» فروشگاه
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» دانلود و تبلیغات رایگان
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس etefaghat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» آقای رئیس جمهور همه باید پیرو خط ولایت فقیه باشند

حضور دكتر احمدي نژاد در جلسه روز يكشنبه هيات دولت  نقطه پاياني ماجراي جنجالي برکناری استعفاگونه حيدر مصلحي وزير اطلاعات و مخالفت رهبر معظم انقلاب با این استعفا بود. ماجرايي كه نگرانی‎هایی جدی را میان دوستان انقلاب اسلامي برانگیخت. این در حالی بود که این نگرانی‎ها و ابهامات جدی، شادمانی گسترده دشمنان انقلاب اسلامی را به دنبال داشت.

رئيس جمهور در جلسه هيات دولت از اطاعت از ولي فقيه و دشمني با صهيونيست ها تا پاي جان سخن گفت و اظهار داشت:"دلايل غيبت چند روزه را در دل نگه مي دارم." اما این سخنان که حکم آبي سرد بر آتش فتنه انگيزي رسانه هاي ضد انقلاب را داشت، به نظر نمی‎رسد تسكيني دائمي بر نگراني هاي جدی دلسوزان انقلاب باشد که با نگاهی متعجب و پر از ابهام به اتفاقات نزدیک به دو هفته اخیر می‎نگریست.
 
این ابهام و تعجب آنجا قوت می‎گیرد، که در اتفاقات روزهای گذشته، نقش جدی تیم تبلیغاتی ـ رسانه‎ای جریان نفوذی در دولت که بزرگان حوزه از جمله علامه مصباح یزدی نسبت به ایرادات عقیدتی آن بارها هشدار داده‎اند، کاملا مشهود بوده و پس از این روزها و پایان ماجرا، نه تنها نقش آن کم نشده است بلکه به نظر می‎رسد نقش این جریان نفوذی تثبیت شده باشد. جریانی که اتفاقا به نظر می‎رسد منشا اصلی جنجال‎های سیاسی روزهای اخیر بوده و با خیالی آسوده از حمایت‎های احمدی نژاد، در اطراف رئیس جمهور محبوب و مردمی که او را فرزند ملت می‎نامیدیم جا خوش کرده است.
 
احمدی‎نژاد در حالی در جلسه هیات دولت بارها بر حمایت از ولایت فقیه، اعتقاد به آن و تلاش برای دفاع از آن سخن گفت، که در سال‎های پر از کار و فعالیت دولت نهم، بدون ذره‎ای احساس نیاز به بیان این جملات و صرفا به دلیل عملکرد ولایتمدارنه خود به عنوان نماد و عیار ولایتمداری در میان مسئولین و خیل عظیم مشتاقان و حامیانش شناخته می‎شد. این درحالی بود که حمایت‎های بی‎دریغ و پیدا و پنهان رهبر انقلاب از دولت انقلابی نهم نیز از همین واقعیت حکایت داشت. و همین رویکرد ولایتمدارانه و انقلابی و محکم احمدی‎نژاد و خدمات کم نظیر دولت وی به مردم بود که توانست تاریخی‎ترین انتخابات ایران را رقم بزند و علاوه بر حضور بیش از 40 میلیونی پای صندوق‎های رای، 24 میلیون از آراء را به پای این رویکرد و تفکر بریزد، آرائی که جذب مواضع و عملکرد احمدی‎نژاد شده بود و نه جذب سخنرانی‎ها.
 
با وجود این سابقه غیرقابل خدشه، اتفاقات تلخ و شیرین دهه اول اردیبهشت نود اما تعجب عمیق و ابهام جدی حامیان رویکرد انقلابی احمدی‎نژاد و دوستداران انقلاب اسلامی را نسبت به شیوه عملکرد رئیس جمهور برانگیخته است. گرچه در نگاهي خوشبينانه سخنان روز يكشنبه رئيس جمهور در هيات دولت را مي توان نوعي عذرخواهي از اشتباه  و مهر ختام ديگري برای تئوری حاكميت دوگانه دانست اما نبايد فراموش كرد كه بواسطه حضور و تثبیت جریانی نفوذی  در کنار رئیس جمهور، سرانجام ماجرا چیزی جز هزینه برای جریان دوستدار انقلاب اسلامی نبوده است.
 
اتفاقات دو هفته گذشته آزموني سخت براي دولتمردان، رسانه‌ها و خواص بود و اميد است كه در سال 1390 كه مزين به نام "جهاد اقتصادي" است و همچنين اين روزها كه دولت نيز وارد ششمين ماه اجراي قانون سرنوشت ساز هدفمندي يارانه ها مي شود،عبرت گيري از اين ماجرا آينذه اي خالي از خط شكني‌هاي كاذب و بداخلاقي‌هاي سياسي را رقم بزند. و در نهايت چه حکیمانه است امر به جهاد اقتصادی در میان هیاهوی ساختگی سیاست‎ورزان داخلی.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط جواد مهدوی زاده | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
حمله شجریان به اسلام در مصاحبه با VOA
عکس: نمایشگاه خودروهای سوپر فست
گزارش عيني از وضعيت حجاب مهمانداران هواپيما
عکسی که نامزد بهترین عکاسی سال 2011 شد
بازیگر نقش اول این فیلم برای همیشه از دیدن پسرش محروم شد!
تصاویر زنی که چند روزه 50 سال پیر شد(+عکس)
شهاب حسینی: از نور شهید بابایی بر من هم تابید
"معتمد آريا"؛ داور جشنواره ضد ايراني فيلم ابوظبي
تظاهرات اعتراض آمیز در هزار شهر جهان
مخابرات بستن VPNها را تکذیب کرد
بانك گردشگري اعلام كرد حاضر به تغيير مديرعامل خود نيست!
رويکردي جديد در طبقه مرفه/نگهداری شیر در خانه
تهدید بی‌سابقه اسد/ خاورمیانه در 6 ساعت به آتش کشیده می‌شود
شكنجه كودك دو ساله با شعله‌های فندك
جایزه ویژه صدای آمریکا به فردوسی‌پور!
محرومیت مادام‌العمر برای بن همام
پایان ماجرای بوگاتی 6 میلیاردی یک آقازاده با پلاک جعلی
زیباترین خانه تبریز+عکس
ثبت نام پيرترين گربه 2سر جهان درگينس+عکس
جاسبی به کارمندانش چقدر "حقوق"می‌دهد+ سند