اخبار روز
  » هشدار لاریجانی به آمریکا

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 483
بازدید کل : 161547
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سپاس بسیار ایزد والا مقام را که مدد کرد بنده ی حقیر وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی را به دوش کشم و قلم را که حرمت همه ی قلم زنان است در دست گیرم و پرچم راستی را بر بلندای همین قلم برافراشته کنم
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

»  تقدیم به تنها عشقم
» فروشگاه
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» دانلود و تبلیغات رایگان
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه
» همسریابی
» درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس etefaghat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» هشدار لاریجانی به آمریکا

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت انقلاب های منطقه و همچنین تناقض شعارهای دروغین حقوق بشر آمریکا گفت: بهتر است آمریکا با تحت فشار قرار دادن عراق در مورد منافقین شعار دروغین حقوق بشر خود را بیش از این مفتضح نکند.

علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) به تمام مسلمین جهان به تحولات و انقلاب های ملت های منطقه و اظهار نظر سیاستمداران غربی اشاره کرد و گفت: اخیرا وزیر خارجه آمریکا اظهار نظرهای عجیب و غریبی را صادر کرده است که حیرت صاحبنظران را برانگیخته است.


وی با اشاره به اظهار نظرهای متناقض غرب در انقلاب های منطقه ادامه داد: وزیر خارجه آمریکا گفته است انقلاب های کشورهای عربی با شعار آزادی و حقوق بشر و اصلاحات اقتصادی آغاز شده که همگی ریشه در آموخته های ایرانی دارد و باید ملت های عرب هوشیار باشند و در دام ایرانی ها گرفتار نشوند.

رئیس مجلس همچنین ادامه داد: وزیر امور خارجه آمریکا گفته است ایران در برنامه ای کاملا حساب شده می کوشد تا انقلاب های دموکراتیک خاورمیانه را نابود سازد.

وی این اظهارنظرهای وزیر خارجه آمریکا را با توجه به حوادث منطقه دور از واقعیت خواند و تصریح کرد: آمریکا و غرب اظهاراتی عجیب و دور از واقعیت را درباره تحولات منطقه ارائه داده اند.


لاریجانی با اشاره به اظهارات سیاسیون آمریکایی گفت: آنان می گویند ما حوادث خاورمیانه را رصد می کنیم این در حالیست که این نوع اظهارنظرهای آنان اینقدر متناقض و غیر واقعی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما واقعا متاسفیم که این همه حرف و سخن بی مبنا و پرتناقض فقط در یک اظهار نظر از یک شخصیت سیاسی اعلام شده است و اگر انقلاب های منطقه ای ریشه در آرمان های انقلاب ایران دارد چرا باید ایران این انقلاب ها را نابود کند.

وی همچنین افزود: آمریکا و غرب از یک طرف نگرانی خود را از پشتیبانی ایران از این انقلاب ها اعلام می کند و می گوید این انقلاب ها ریشه در آموخته های ایرانی دارد و از طرفی دیگر می گوید ایران می خواهد این نهضت ها را نابود کند. حال باید که مشکل اصلی این سرگشتگی آمریکا که گاه در بیاناتشان دیده می شود این است که آمریکا امروز متهم اصلی است چرا که دست نشانده هایش در خاورمیانه دچار مشکلاتی شده اند و مردم مسلمان منطقه بر علیه او اقدام می کنند و اکنون آمریکا با فرصت طلبی می خواهد رفتار زشت گذشته خود را توجیه کند.

لاریجانی ادامه داد: درست است که امروز خاورمیانه دچار درد زایمان دموکراسی است، اما مشکل این است که آمریکا تلاش می کند با خشونت گرایی در لیبی، یمن و بحرین، خاورمیانه دچار مشکلات دیگری شود.

نماینده قم در مجلس گفت: امروز همه اقدامات آمریکا و برخی کشورهای منطقه که در بحرین با ظلم و ستم بر مردم و تخریب مساجد قصد موج سواری و منحرف کردن این نهضت ها را دارد مورد بررسی ملت ها است و با این حرکات آمریکا بار خود را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: آمریکا و دست نشاندگان آنان سوار بر کشتی در اقیانوس طوفانی اراده های مسلمانان هستند که سنگین کردن بار کشتی به غرق شدن آنان می انجامد.

لاریجانی ادامه داد: آشفتگی در سخنان این مقامات آمریکایی به این جهت است که نمی توانند یا نمی خواهند درک درستی از واقعیت صحنه داشته باشند.

وی ادامه داد: به این دلیل است که با بی پروایی دفاعی از حقوق بشر می کنند اما همزمان از تروریست های منافق در عراق نیز حمایت می کنند.

رئیس مجلس گفت : مشکل اصلی منطقه رفتار دیکتاتوری و استعماری آمریکاست که ملت ها را به ستوه آورده است و اگر آمریکایی ها می خواهند موضوع را بفهمند باید به این مطلب توجه کنند و نه اینکه به حاشیه بروند و حاشیه پردازی کنند و حاشیه پردازی آن هم با این حد از تناقض گویی.

لاریجانی تاکید کرد: ملت ایران دلیلی ندارد از راه روشن عزت یابی مسلمانان حمایت نکند، لذا بهتر است آمریکا به هوش باشد و خود را دریابد که در این طوفان انقلاب ها بیش از این به شرارت رفتارهای استعماری متصل نگردد و با تحت فشار قرار دادن عراق در موضوع منافقین شعار دروغین دفاع از حقوق بشر خود را بیش ازاین مفتضح نکند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, توسط جواد مهدوی زاده | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
حمله شجریان به اسلام در مصاحبه با VOA
عکس: نمایشگاه خودروهای سوپر فست
گزارش عيني از وضعيت حجاب مهمانداران هواپيما
عکسی که نامزد بهترین عکاسی سال 2011 شد
بازیگر نقش اول این فیلم برای همیشه از دیدن پسرش محروم شد!
تصاویر زنی که چند روزه 50 سال پیر شد(+عکس)
شهاب حسینی: از نور شهید بابایی بر من هم تابید
"معتمد آريا"؛ داور جشنواره ضد ايراني فيلم ابوظبي
تظاهرات اعتراض آمیز در هزار شهر جهان
مخابرات بستن VPNها را تکذیب کرد
بانك گردشگري اعلام كرد حاضر به تغيير مديرعامل خود نيست!
رويکردي جديد در طبقه مرفه/نگهداری شیر در خانه
تهدید بی‌سابقه اسد/ خاورمیانه در 6 ساعت به آتش کشیده می‌شود
شكنجه كودك دو ساله با شعله‌های فندك
جایزه ویژه صدای آمریکا به فردوسی‌پور!
محرومیت مادام‌العمر برای بن همام
پایان ماجرای بوگاتی 6 میلیاردی یک آقازاده با پلاک جعلی
زیباترین خانه تبریز+عکس
ثبت نام پيرترين گربه 2سر جهان درگينس+عکس
جاسبی به کارمندانش چقدر "حقوق"می‌دهد+ سند