اخبار روز
  » حمله شاگرد حلقه‌فتنه در قم به خط نگهدار جريان‌انقلابي در حوزه‌هاي‌علميه

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 317
بازدید کل : 161381
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سپاس بسیار ایزد والا مقام را که مدد کرد بنده ی حقیر وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی را به دوش کشم و قلم را که حرمت همه ی قلم زنان است در دست گیرم و پرچم راستی را بر بلندای همین قلم برافراشته کنم
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

»  تقدیم به تنها عشقم
» فروشگاه
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» دانلود و تبلیغات رایگان
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه
» همسریابی
» درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس etefaghat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» حمله شاگرد حلقه‌فتنه در قم به خط نگهدار جريان‌انقلابي در حوزه‌هاي‌علميه

هشدار آیت الله مصباح یزدی نسبت به جريان نفوذي در دولت که مشابه شیوه‎های فرماسونری اقدامات نفوذی خود را سامان داده‎اند، موجب شد تا روزنامه جمهوری اسلامی که تحت مدیریت مسیح مهاجری به تریبون هاشمی رفسنجانی تبدیل شده است، در مطلبی به قلم یکی از اعضای حلقه سروش محلاتی و یکی از شاگردان شیخ یوسف صانعی که خود را از شاگردان آیت الله مصباح معرفی کرده است، به این استاد شجاع حوزه‎های علمیه حمله کند.

روزنامه جمهوری اسلامی در مقاله‎ای به قلم "مهدی پور حسین" از شاگردان آقاي صانعی و از اعضای محفل سروش محلاتی و سید ضیاء مرتضوی (اصلی‎ترین حامیان فتنه 88 در قم) با اشاره به اینکه نگارنده متن، زمانی  به موسسه آیت الله مصباح یزدی رفت و آمد داشته است، این رفت و آمد را بهانه‎ای قرار داده است تا با به آیت الله مصباح به دلیل هشدار اخیر او حمله کند.

پورحسین با اشاره تلویحی نسبت به تاثیر غیرقابل انکار تلاش‎های آيت‌الله مصباح و موسسه امام خمینی(ره) در پیروزی گفتمان جريان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری 84 از رئيس مؤسسه به دلیل این حمایت انتقاد کرده و ایشان را مسئول نفوذ جریان انحرافی در دولت قلمداد می‎کند.

نویسنده روزنامه جمهوری اسلامی برای اینکه ثابت کند آیت الله مصباح یزدی و همفکرانش مسئول وضعیت به وجود آمده هستند، مواردي را طرح کرده است که همگی نشان‎دهنده حمایت آيت‌الله مصباح از جریان انقلابی در انتخابات گذشته و نقش موثر ایشان در استقرار دولت نهم است.

این مقاله ترجیح داده است تا تلاش‎های سیاسی استاد مصباح و جریان همفکر ایشان را در پایان دوره اصلاحات برای پیروزی جریان انقلابی تنها به دلیل نگرانی او از افزایش بی‎بند و باری در جامعه قلمداده کرده و به بحران اشرافیت‎زدگی مدیران جمهوری اسلامی، رواج فساد اداری و زوال روحیه خدمت‎گذاری و نوکری مردم و گسترش روحیه نگاه ارباب رعیتی به مردم که در دوره کارگزاران و اصلاحات به یک بحران جدی برای انقلاب اسلامی تبديل شد، کوچک‌ترین اشاره‎ای نكند.

وی با يادآوري حمایت‎های استاد مصباح از این جریان که با  شکست جریان اشرافی نیز همراه بود، از هشدار اخیر ایشان به دولت ابراز تعجب کرده و می‎نویسد: «به‌راستي آن فراز عرشي و اين فرود فرشي چگونه ممكن است؟!» این در حالی است که حمایت‎های آیت الله مصباح یزدی در این دوره از دولت انقلابی در مقابل حمایت‎های رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل احیای آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور توسط این دولت غیرقابل مقایسه بود.

در نهایت نیز این نویسنده با انتقاد از آیت‌الله مصباح و مؤسسه امام خمینی(ره) اعلام کرده است که چرا تا کنون از انحرافات در دولت انتقاد نشده است. این در حالی است که نشریه پرتو به‌عنوان ارگان این مؤسسه و همچنین شخص  آیت الله مصباح یزدی به عنوان یکی از پرچمداران و اولین منتقدین نسبت به جریان نفوذی در دولت به حساب آمده و می‎آیند.

این در حالی است که مبنای هشدار آیت الله مصباح یزدی نگرانی از نفوذ جریان منحرف مذکور و انحراف دولت از رویکردهای انقلابی و ارزشی است که این دولت بر مبنای آن شکل گرفته و به نفی بسیاری از جریان‌هاي منحرف و رسوخ کرده در بدنه انقلاب پرداخت.

به‌نظر می‌رسد نویسنده در نوشته خود تلاش کرده است تا با گره زدن جریان نفوذی در دولت احمدی‎نژاد با جریان اصیل انقلابی که دولت مکتبی نهم از دل آن برآمد، به نوعی کل جریان مذکور را که در فتنه 88 موفق به شناسایی و حذف جریان‌هاي منافق صفت درون انقلاب و شناساندن آنها به جامعه به‌ويژه در حوزه‎های علمیه شد، زیر سوال برده و تلاش کند تا جریان حذف شده مذکور را به گود رقابت سیاسی بازگرداند.


این در حالی است که به برکت فتنه دوست و دشمن در سال 88 جریان انقلابی مذکور به خوبی ظرفیت‎های خود را شناخته است و در آینده سیاسی ایران خواه با احمدی‎نژاد و خواه بدون وی نقش تعیین کننده‎ای را نفیا و ایجابا ایفا خواهد کرد.


گفتنی است محفل سروش محلاتی و سید ضیا مرتضوی یکی از اصلی‌ترین محافل حامی فتنه 88 در قم به شمار می آید که پس از اعتراض‌هاي طلاب انقلابی در قم تعدادی از اعضای این محفل از مراکز حساس مدیریتی در حوزه های علیمه قم برکنار شدند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط جواد مهدوی زاده | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
حمله شجریان به اسلام در مصاحبه با VOA
عکس: نمایشگاه خودروهای سوپر فست
گزارش عيني از وضعيت حجاب مهمانداران هواپيما
عکسی که نامزد بهترین عکاسی سال 2011 شد
بازیگر نقش اول این فیلم برای همیشه از دیدن پسرش محروم شد!
تصاویر زنی که چند روزه 50 سال پیر شد(+عکس)
شهاب حسینی: از نور شهید بابایی بر من هم تابید
"معتمد آريا"؛ داور جشنواره ضد ايراني فيلم ابوظبي
تظاهرات اعتراض آمیز در هزار شهر جهان
مخابرات بستن VPNها را تکذیب کرد
بانك گردشگري اعلام كرد حاضر به تغيير مديرعامل خود نيست!
رويکردي جديد در طبقه مرفه/نگهداری شیر در خانه
تهدید بی‌سابقه اسد/ خاورمیانه در 6 ساعت به آتش کشیده می‌شود
شكنجه كودك دو ساله با شعله‌های فندك
جایزه ویژه صدای آمریکا به فردوسی‌پور!
محرومیت مادام‌العمر برای بن همام
پایان ماجرای بوگاتی 6 میلیاردی یک آقازاده با پلاک جعلی
زیباترین خانه تبریز+عکس
ثبت نام پيرترين گربه 2سر جهان درگينس+عکس
جاسبی به کارمندانش چقدر "حقوق"می‌دهد+ سند