اخبار روز
  » رونمایی از فوتبال سوخته ایران در شب جنجالی نود

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سپاس بسیار ایزد والا مقام را که مدد کرد بنده ی حقیر وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی را به دوش کشم و قلم را که حرمت همه ی قلم زنان است در دست گیرم و پرچم راستی را بر بلندای همین قلم برافراشته کنم
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

»  تقدیم به تنها عشقم
» فروشگاه
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» دانلود و تبلیغات رایگان
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس etefaghat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» رونمایی از فوتبال سوخته ایران در شب جنجالی نود

 

آخرين نود در فرورين نود از آن برنامه‌هايي شد كه در حافظه تاريخي فوتبالدوستان به ثبت رسيد. از اين دست نودها البته باز هم داشتيم اما آنچه اين برنامه عادل را متمايزتر از برنامه‌اي جنجالي قبلي‌اش مي‌كرد اولا ركورد شكني مشاركت مردم در

اين برنامه بود و بعد هم بحث‌هاي طنز آلودي كه در آن مطرح شد و دعواهاي بچه گانه‌اي كه براي مردم روشن کرد در پس

چهره افراد پرطمطراق اين فوتبال چه ذهنيت‌هاي واهي پنهان شده است

 دوشنبه اين هفته البته فردوسي پور با عوامل بازبيني برنامه‌اش چون هفته گذشته درگير نبود و ظاهرا همه چيز سر وقت آمده شده بود تا عادل نيمي از برنامه‌اش را با «ديگه چه خبرهاي مكرر» كسالت آور به خورد مردم خواب زده ندهد. اتفاقاً اين برنامه با آن همه چالش خواب را از چشم همه ربوده بود.
 
نظرخواهي برنامه طبق انتظار حول محور كار درست يا نادرست پرسپوليسي‌ها در ندادن توپ به استيل آذيني‌ها بود و البته چون دفعات قبل مشخص بود كه به واسطه در ميان بودن منافع پرسپوليس شيب پيامك‌ها به سمت دايي و سربازانش خواهد بود. بعد از پخش چند بازي ليگي و مصاحبه با قاسم حدادي فر كاپيتان ذوب آهن نوبت رسيد به اكشن ‌ترين بازي اين سال‌ها و البته دوئل حاميان فيرپلي.

*متلك باران 
بعد از پخش صحنه‌هاي بازي و مشخص شدن نگرفتن يك پنالتي به نفع استيل آذيني‌ها (به اعتقاد ايرج نظري كارشناس داوري) فيلم نبرد گلادياتورها به روي پرده رفت و از اينجا بود كه برنامه به نقطه جوش خود رسيد. آوردن ايرج نظري به عنوان كارشناسي كه معمولا جايي وسط جنجال‌هاي گذشته نداشته نشان داد كه اتفاقاً فردوسي پور مي‌خواهد جنگ را به بيرون از استوديو و به پشت خط تلفن ها بكشد. جايي كه آدم‌ها به دليل چشم در چشم نشدن با هم راحت‌تر مي ‌وانند حرف‌هاي واقعي‌شان را بزنند و عادل هم راحت تر مي‌تواند برنامه را اداره كند. پس در حاليكه برنامه مثلاً كارشناس داوري داشت او از فنايي و نصيرزاده به عنوان مخالف و موافق داستان پرسپوليس و استيل آذين پشت خط دعوت تلفن دعوت كرد تانظراتشان را بگويند.
 
فنايي قانوني از پرسپوليسي‌ها دفاع كرد و چند متلك آبدار به قاضي شريفي و دارو دسته‌اش انداخت .اما نصيرزاده احساسي صحبت كرد و صراحتا اعلام كرد كه نتيجه نظرخواهي نود به سود پرسپوليس‌ها خواهد بود. او ادله قانوني براي مخالفت خودش با كار سرخ‌ها نداشت و بناي استدلالش را روي خصلت‌هاي ايراني بنا نهاده بود. در حقيقت او آمده بود تا فقط در اين فيلم مهيج نقشي كوتاه داشته باشد كه فردا نگويند نصيرزاده نبود.او البته براي پررنگ‌تر كردن نقش سياهي لشگرش تلاش هم كرد.
 
آنجا كه در ميان آن دعوا يك دفعه به نبش قبر پرداخت و از دايي گلايه كرد كه كه چرا قبل‌ها به او گفته است كارشناس رنگي.به هر حال سرشاخ شدن با دايي اعتباري است براي فردي كه افتخار چنداني در كارنامه‌اش خود نمايي نمي‌كند.
 
*قهوه تلخ عادل 
صادق درودگر با عنوان مشاور عالي مديرعامل ميهمان تلفني بعدي بود كه حرفهايش را با كنايه به عادل و طنزآلودن بود نود درجه‌اش و اينكه اين قسمت اگر به عنوان سي دي بيرون بيايد پرفروش‌تر از قهوه تلخ خواهد شد شروع كرد.
 
او در ادامه به اساسنامه فيفا در مرود فيرپلي اشاره كرد و آن‌را به نفع تيمش نصفه و نيمه خواند و كلي از پرسپوليسي‌ها گلايه كرد و سوشامكاني را تطهير نمود. او فنايي را كه جز موافقان عمل پرسپوليسي‌ها بود مبلغ بازي ناجوانمردانه خواند.
 
*روكم كني دايي 
دايي كه روي خط آمد يك راست رفت سراغ تحريف كردن قانون فيفا توسط درودگر و با خواندن ادامه متن اين قانون دست مشاور مدير عامل استيل آذين را رو كردو با بيان اينكه تلفتي با رئيس كميته داوران فيفا در اين خصوص صحبت كرده نفوذش به عنوان يكي از ستارگان دنياي فوتبال در فيفا به رخ همه كشاند.
 
 
جالب اينكه درودگر تا آخر برنامه ديگر دور و بر قانون فيفا نچرخيد و بحث را به اين كشاند كه همه براي ما دكتر شده‌اند و از راه دور نسخه مي‌نويسند.او شان عقاب آسيا را هم پايين آورد و با مقايسه رفتارهاي روحيه بخش عابدزاده در ديدار استراليا با رفتارهاي سوشا مكاني در بازي پرسپوليس به دفاع از خطاي گلر كمك تجربه تيمش پرداخت. اين مقايسه‌اي بود كه به مذاق هيچ كس خوش نيامد. دايي هم در ادامه با كنايه به كفاشيان و اينكه از هدايتي براي بازگرداندن تيمش به ليگ دلجويي كرده به مسوولين غير فوتبالي تاخت و آنها را به اظهارنظر ها و رفتارهاي غير اصولي و منت كشي متهم كرد.
 
*شليك هدايتي
 
با اينكه حرفهاي دايي آتش جنگ را شعله ورتر كرد اما مصاحبه هدايتي پس از خروج از مراسم دلجويي در فدارسيون چون انفجاري ميهب بود كه انبار پرباروت اختلافات قديمي كاشاني و هدايتي منهدم كرد او درباره مطالب روزنامه پرسپوليس پس از بازي گفت: روزنامه پرسپوليس از پنج شنبه هفته گذشته با نوشته‌هايي عملكرد بازيكنان استيل آذين را زير سؤال برده بود، در حالي كه شمار زيادي از بازيكنان استيل آذين در پرسپوليس بازي كردند اما در اين روزنامه از واژه‌هاي زشتي استفاده شد. مهدي مهدوي كيا كه اسطوره پرسپوليس بوده مورد نقد اين روزنامه قرار گرفته بود و فوتبال او را تمام شده خوانده بودند.
 
*خداحافظ فوتبال 
مالك باشگاه استيل آذين ادامه داد: من مي‌دانم اين نوشته‌ها از كجا نشات مي‌گيرد. آدم‌هاي كه حضور بخش خصوصي را به ضرر خود را مي‌دانند اين مسائل را مطرح مي‌كنند. شايد آنها از اصل 44 قانون اساسي حمايت كنند، اما ترجيح مي‌دهند كه همچنان سيستم دولتي و استفاده از پول بيت المال را در دستور كار داشته باشند. بعضي از آقايان از حضور بخش خصوصي ناراحت‌ هستند و موقعيت خود را به خطر مي‌بييند. آقاياني كه به دنبال جمع كردن رأي براي شوراي شهر هستند. وي در پاسخ به سؤال خبرنگار كه پرسيده بود منظور شما به حبيب كاشاني است گفت: اين آقاي كه شما از آن نام مي‌بريد صاحب امتياز روزنامه پرسپوليس است و حتما در جريان مطالبي كه در آن نوشته شده است، قرار دارد. هدايتي گفت: من همچنان سر حرفم‌ هستم و مي‌گويم خداحافظ فوتبال. تلفن كاشاني خاموش بود وگرنه جواب او هم مي توانست زاويه اي جديد به اين تراژدي بدهد.
 
اما حرفهاي فردوسي پور هم در مجادله با درودگر بر سر منت كشي از هدايتي و بي قانون نبودن فوتبال ايران هم چزي كمتر از جوابهاي احتمالي كاشاني نداشت.
 
*کنایه دایی و عصبانیت عادل 
دايي كه دوباره روي خط آمد عادل را به دليل انتخاب گزينه دوم كه اتفاقا 33 درصد آرائ هم به خود اختصاص داده بود  به اين متهم كرد كه از فوتبل هيچ چيز نمي‌فهمد كه اين حرف مجري نود را به واكنش واداشت. دايي البته به اين هم اشاره كرد اصلاً درودگر از دقيقه 83 در استاديوم نبوده است.كه درودگر گفت از تلويزيون ماشينش بازي را دنبال مي كرده كه با طنز دايي در اين خصوص همه چيز نيمه كاره رها شد.
 
*موشك‌هاي مهدي 
آخرين ميهمان عادل در اين برنامه مهدوي مهدوي كيا بود. مردي كه در چند روز گذشته دندان روي جگر گذاشته بود به هيچ فردي نتاخته بود پشت تلفن همه را مورد خطاب قرار داد. از دايي گرفته تا عادل را. او در گفت و گوي تلفني با برنامه تلويزيوني 90 در مورد اتفاقات رخ داده در بازي پرسپوليس و استيل آذين گفت: بعد از اتفاقاتي كه افتاد مصاحبه‌اي با هيچ روزنامه و خبرگزاري انجام ندادم. چون واقعا از بروز چنين اتفاقاتي به عنوان يك بازيكن شرمم مي‌آمد، اما من حرف‌هايي براي گفتن دارم. وي افزود: آيا ما در طول مسابقه با پرسپوليس حركات ناجوانمردانه‌اي انجام داديم و يا بازيكنان ما حركت‌ ناشايستي انجام دادند؟ اين بازي براي ما هم مهم بود، بايد 3 امتياز آن را مي‌گرفتيم براي پرسپوليس هم 3 امتياز مهم بود. آيا ما براي كسب 3 امتياز كار اشتباهي انجام داديم؟ كاپيتان استيل آذين با بيان اينكه همه در مورد صحنه جنجالي اظهار نظر كردند، گفت: در جريان بازي بازيكن حريف با استوك كفش با صورت من زد و من تا 2 روز درد داشتم. بعد از آن برخورد من محترمانه به داور يك اعتراض كوچك كردم اما آقاي افشاريان گفت: اين صحنه را نديده، در حالي كه صحنه‌ صد در صد پنالتي بود.
 
مهدوي كيا با اشاره به حركت سوشا مكاني در فرستادن توپ به بيرون زمين عنوان كرد: من در مورد اين حركت مكاني مخالف بودم. تيم ما نياز به برد داشت و نبايد توپ را به بيرون مي‌زديم چون مي‌خواستيم ببريم. پرسپوليس هم به پيروزي نياز داشت. مكاني اشتباهي انجام داد و توپ را به بيرون انداخت و همان توپ تبديل به گل شد.
 
پرسپوليس دوست نداشت بازي جوانمردانه انجام دهد و آن حق آنها بود كه از آن موقعيت استفاده كنند. اتفاقا من يكي از كساني هستم كه مي‌گويم پرسپوليس از موقعيتي كه آورد استفاده كرد، اما اينكه مكاني مصدوم شد يا نه بايد بگويم كه براي يك دروازه‌بان مصدوميت‌هايي پيش مي‌آيد كه براي سايرين پيش نمي‌آيد، چون آنها مدام در حال زمين خوردن هستند. كاپيتان استيل آذين در ادامه صحبت‌هاي خود به صحبت‌هاي علي دايي در نشست خبري بعد از بازي با استيل آذين اشاره كرد و در حالي كه دوست داشت كه علي دايي هم همزمان با او روي خط باشد، گفت: من سؤالي از علي دايي داشتم. با او سال‌ها در تيم ملي همبازي بودم و مي‌خواهم بگويم من آنقدر كه پرسپوليس با آن حركت به گل رسيد ناراحت نشدم كه علي دايي در نشست خبري اعلام كرد بازي‌هاي استيل آذين را ديده و آنها كه دم از غيرت مي‌زنند در زمين راه مي‌رفتند و مقابل پرسپوليس غيرت‌شان گل كرد، مي‌خواهم به علي دايي بگويم كه من چند سال در تيم ملي با هم همبازي بوديم چه بي‌غيرتي در من ديده است.
 
وي تصريح كرد: من نمي‌گويم طرف صحبت دايي شخص من بوده است، اما در حيطه وظيفه يك مربي نيست در مورد بازيكنان حريف صحبت كند. يعني ما در همه بازي‌ها بي غيرت بوده‌ايم و فقط در مقابل پرسپوليس غيرت نشان داده‌ايم. فوتبال اينقدر ارزش ندارد كه چنين صحبت‌هاي مطرح شود.
 
مهدوي كيا با اشاره به مشكلاتي كه براي استيل آذين در فصل جاري به وجود آمد، تصريح كرد: استيل آذين براي فصل جاري بازيكنان جديد زيادي به خدمت گرفت. مربيان زيادي عوض كرديم من به شخصه و با جرات مي‌گويم كه اين فصل كاري كه بايد براي استيل آذين انجام نداديم را به خوبي پياده نكرديم. مهدوي كيا در ادامه گفت: يكي ديگري از عواملي كه من را ناراحت كرد بازيكني بود كه به ما گل زد. تمام جنجال بازي به خاطر حركت اين آقا شروع شد. شما گل زدي تيمت هم برد و خودم هم جزء اول نفراتي بودم كه تبريك گفتم چون اين 2 امتياز مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند تا به هدفي كه دارد برسد. اما حركتي كه براي شادي گل درآوردي چه بود؟! اين بازيكن درجه 5 كه به فوتبال ايران مي‌آيند جاي تاسف دارد. زماني تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال سالانه 12 يا 13 بازيكن به آلمان مي‌فرستادند و براي باشگاه درآمد زايي مي‌شد، اما اكنون همين باشگاه‌ها هزينه‌هاي سنگين انجام دهند تا بازيكناني كه نمي‌دانم از كجا مي‌آيند را به خدمت بگيرند و در فوتبال ما چنين حركات زشتي انجام دهند.
 
دوباره دایی و انتقاد از کیا
 
علی دایی که برای پاسخ دادن به سخنان مهدوی‌کیا روی خط آمده بود از مهدوی کیا عذرخواهی کرد اما در کنار این عذرخواهی حمله‌ای نصفه و نیمه به مهدوی کیا کرد و از او به خاطر توهین به بازیکن گلزن تیمش انتقاد کرد، فردوسی‌پور که دوست نداشت دایی و مهدوی کیا رو به روی هم قرار گیرند با سرعت این آیتم را به پایان برد تا مشکلی حادتر از این نشود و اسوطوره‌های مقابل دیدگان مردم به جان هم نیفتند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, توسط جواد مهدوی زاده | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
حمله شجریان به اسلام در مصاحبه با VOA
عکس: نمایشگاه خودروهای سوپر فست
گزارش عيني از وضعيت حجاب مهمانداران هواپيما
عکسی که نامزد بهترین عکاسی سال 2011 شد
بازیگر نقش اول این فیلم برای همیشه از دیدن پسرش محروم شد!
تصاویر زنی که چند روزه 50 سال پیر شد(+عکس)
شهاب حسینی: از نور شهید بابایی بر من هم تابید
"معتمد آريا"؛ داور جشنواره ضد ايراني فيلم ابوظبي
تظاهرات اعتراض آمیز در هزار شهر جهان
مخابرات بستن VPNها را تکذیب کرد
بانك گردشگري اعلام كرد حاضر به تغيير مديرعامل خود نيست!
رويکردي جديد در طبقه مرفه/نگهداری شیر در خانه
تهدید بی‌سابقه اسد/ خاورمیانه در 6 ساعت به آتش کشیده می‌شود
شكنجه كودك دو ساله با شعله‌های فندك
جایزه ویژه صدای آمریکا به فردوسی‌پور!
محرومیت مادام‌العمر برای بن همام
پایان ماجرای بوگاتی 6 میلیاردی یک آقازاده با پلاک جعلی
زیباترین خانه تبریز+عکس
ثبت نام پيرترين گربه 2سر جهان درگينس+عکس
جاسبی به کارمندانش چقدر "حقوق"می‌دهد+ سند