اخبار روز
  » اشک‌ریزان حرّ جنبش سبز! این‌بار برای بهایی‌ها

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 161722
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سپاس بسیار ایزد والا مقام را که مدد کرد بنده ی حقیر وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی را به دوش کشم و قلم را که حرمت همه ی قلم زنان است در دست گیرم و پرچم راستی را بر بلندای همین قلم برافراشته کنم
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

»  تقدیم به تنها عشقم
» فروشگاه
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» دانلود و تبلیغات رایگان
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس etefaghat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» اشک‌ریزان حرّ جنبش سبز! این‌بار برای بهایی‌ها

یکی از افراد فعال در جریان رسانه‌ای فتنه که به سبب سابقه انقلابی خود، دستمایه تبلیغات گسترده اپوزیسیون و مخالفان جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته بود و با نامه‌نگاری‌های متعدد و هتاکانه علیه مسئولین ارشد نظام قصد داشت تا سناریوی هجمه رسانه‌ای علیه ایران را مدیریت کند، در جدیدترین نامه خود، ماهیت واقعی و نیت درونی‌اش را آشکار کرد.

به گزارش رجانیوز، "محمد نوری‌زاد" که در جریان حوادث پس از انتخابات و با سوءاستفاده از فعالیت خود در روزنامه کیهان و همچنین ساخت چند فیلم سینمایی کم‌مخاطب، در تلاش بود تا خود را به عنوان رهبر فرهنگی این جریان معرفی کند، ابتدا در نامه‌نگاری‌های خود به دنبال ارائه‌ چهره‌ای دلسوز و طرفدار نظام از خود بود تا از این طریق بتواند بخشی از اصلاح‌طلبان را که با مشاهده رادیکال شدن جریان فتنه دچار ریزش شده بودند، به خود جذب کند.

با این حال، گذشت زمان و روشن شدن ماهیت اصلی جریان فتنه موجب شد تا نوری‌زاد هم برای افزایش تأثیرگذاری خود و جلوگیری از فراموش شدن، دست به اتخاذ مواضع رادیکال بزند و با انتشار مطالب تند و هتاکانه علیه عالی‌ترین مقامات کشور، به نوعی وجهه در میان اپوزیسیون دست پیدا کند؛ به‌طوری که زهرا رهنورد از وی با عنوان "حرّ جنبش سبز" یاد کرد.

اگرچه دستگیری او موجب شد تا ارتباطش با برنامه‌ریزان فتنه قطع شود اما او در زندان هم دست از نامه‌نگاری‌های هتاکانه خود بر نداشت و با سوءاستفاده از رفتار مناسب مسئولان زندان با وی، مجددا به روال قبلی ادامه داد؛ رویکردی که موجب شد تا حتی فردی مانند "مهدی خزعلی" هم که اتهام عضویت در انجمن حجتیه را در سابقه خود دارد، به دفاع و تمجید از او بپردازد.

با این حال، توجه نکردن اپوزیسیون به نوری‌زاد و همچنین انفعال شدید در بدنه جریان فتنه موجب شد تا او به دنبال راه جدیدی برای خودنمایی باشد و با اتخاذ مواضع تند و افراطی و رد شدن از خطوط قرمز مسلمانان، به گدایی توجه از سوی لندن‌نشینان بپردازد.

نوری‌زاد در جدیدترین یادداشت خود، به دفاع تمام قد از اعضای فرقه ضاله بهاییت پرداخته و در حمایت از آنان نوشته است: «فردا كه زیاد دور نیست، در قم و در هر كجا، برای دراویش‌مان، خانقاه‌هایی مفصل خواهیم ساخت و پریشان موی و پیاده پای، به هر كجای كشورمان خواهیم رفت و از بهاییان سرزمین‌مان، به خاطر سال‌ها آسیب و دربدری و ظلم، دلجویی خواهیم كرد و در پرداخت خسارت مالی و جانی به هر آن كس كه از ما و پدران‌مان آسیب دیده، شتاب خواهیم كرد.»

دفاع نوری‌زاد از بهاییان آن‌هم پس از آزادی با عفو رهبر انقلاب، درحالی است که خیانت‌های این گروهک به ایران به‌ویژه در دوران رژیم پهلوی که زمینه‌ساز افزایش نفوذ اسرائیل در ساختار حکومتی و اداری ایران شده بود، افکار عمومی را یکپارچه در برابر این افراد قرار داده است؛ فرقه‌ای که محوریت اصلی و مرکز جهانی آن نیز در سرزمین‌های اشغالی و تحت حمایت کامل رژیم صهیونیستی قرار دارد.

البته پیش از نوری‌زاد افراد دیگری هم بودند که تلاش کردند تا با بیان مطالب شاذ و الحادی، برای خود در میان مخالفان جمهوری اسلامی ایران کسب آبرو کنند و به استخدام نهادهای وابسته به غرب در بیایند. مثلا "اکبر گنجی" که پس از آزادی خود از زندان به دنبال راهی برای مطرح شدن مجدد در عرصه سیاسی کشور بود، پس از مهاجرت به آمریکا، به بیان مطالبی در حمایت از بهاییان و همچنین انکار مهدویت پرداخت؛ موضعی جنجالی و هتاکانه که اگرچه با واکنش تند مردم مسلمان ایران روبرو شد و حتی حامیان اصلاح‌طلب او را نیز وادار به واکنش کرد اما با استقبال گسترده اپوزیسیون و مقامات خارجی روبرو شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, توسط جواد مهدوی زاده | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
حمله شجریان به اسلام در مصاحبه با VOA
عکس: نمایشگاه خودروهای سوپر فست
گزارش عيني از وضعيت حجاب مهمانداران هواپيما
عکسی که نامزد بهترین عکاسی سال 2011 شد
بازیگر نقش اول این فیلم برای همیشه از دیدن پسرش محروم شد!
تصاویر زنی که چند روزه 50 سال پیر شد(+عکس)
شهاب حسینی: از نور شهید بابایی بر من هم تابید
"معتمد آريا"؛ داور جشنواره ضد ايراني فيلم ابوظبي
تظاهرات اعتراض آمیز در هزار شهر جهان
مخابرات بستن VPNها را تکذیب کرد
بانك گردشگري اعلام كرد حاضر به تغيير مديرعامل خود نيست!
رويکردي جديد در طبقه مرفه/نگهداری شیر در خانه
تهدید بی‌سابقه اسد/ خاورمیانه در 6 ساعت به آتش کشیده می‌شود
شكنجه كودك دو ساله با شعله‌های فندك
جایزه ویژه صدای آمریکا به فردوسی‌پور!
محرومیت مادام‌العمر برای بن همام
پایان ماجرای بوگاتی 6 میلیاردی یک آقازاده با پلاک جعلی
زیباترین خانه تبریز+عکس
ثبت نام پيرترين گربه 2سر جهان درگينس+عکس
جاسبی به کارمندانش چقدر "حقوق"می‌دهد+ سند