اخبار روز
  » آقای کفاشیان پوزخندهایت اعصاب فوتبال دوستان را به هم ریخته

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 161723
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سپاس بسیار ایزد والا مقام را که مدد کرد بنده ی حقیر وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی را به دوش کشم و قلم را که حرمت همه ی قلم زنان است در دست گیرم و پرچم راستی را بر بلندای همین قلم برافراشته کنم
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

»  تقدیم به تنها عشقم
» فروشگاه
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» دانلود و تبلیغات رایگان
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس etefaghat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» آقای کفاشیان پوزخندهایت اعصاب فوتبال دوستان را به هم ریخته

پس از گذشت دو روز از حذف ناباورانه تیم المپیک ایران از گردونه رقابت‌های انتخابی بازی‌های المپیک 2012 لندن، زوایای پنهان ديگر این فاجعه از سوی برخی نزدیکان تیم المپیک ایران رونمایی شد تا مشخص شود زیر پوست فوتبال ایران چه اتفاقات ناگواری روی می‌دهد.

برخی نزدیکان تیم المپیک ایران با بازخوانی اتفاقات اردوی تیم المپیک پیش از بازی مقابل عراق گوشه‌ای از آنچه در این مقطع بر بازیکنان و کادر فنی تیم المپیک گذشت را بازگو کردند تا آن دسته از اهالی فوتبال که دوست دارند در جریان مسائل پشت پرده قرار گیرند، متوجه شوند در فوتبال ایران چه اتفاق‌هايي در حال وقوع است.
 
 منابع آگاه خبری در این زمينه می‌گویند، صبح روز بازی، ساعت 9:35 کارکنان کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال به عباس ترابیان خبر می‌دهند که نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی فوتبال رسیده که در آن اعلام شده تیم المپک ایران به دلیل استفاده از بازیکن محروم (کمال کامیابی نیا) در بازی رفت مقابل عراق مرتکب تخلف شده که این مساله پس از بررسی در کمیته انضباطی فیفا اعمال قانون خواهد شد و تیم ایران با محرومیت انضباطی روبرو خواهد بود.
 
سرپرست کمیته روابط امور بین الملل به محض اطلاع از این ماجرا تصمیم می‌گیرد خبر را به اطلاع رئیس فدراسیون فوتبال برساند اما به دلیل حضور نداشتن کفاشیان در ساختمان فدراسیون، وی به طبقه سوم فدراسیون می‌رود تا با دبیرکل فدراسیون فوتبال این مساله را در میان بگذارد و در این زمينه تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد، بنا بر اعلام منابع خبری در حالی که ترابیان و نبی در طبقه سوم مشغول مذاکره بودند، کفاشیان به دفتر کار خود مراجعه می‌کند و پس از ملاقات با میهمانش عباس ترابیان را به دفترش فرامی‌خواند تا در جریان امور قرار بگیرد.
 
ساعت 12، عباس ترابیان و مهدی محمد نبی به اتفاق در دفتر کفاشیان حضور پیدا می‌کنند و آقای رئیس را در جریان امر قرار می‌دهند، کفاشیان که زیاد از شنیدن این خبر شوکه نمی‌شود تصمیم گیری را به نبی واگذار می‌کند و به دبیر کل فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌دهد خبر شکست تحمیلی تیم امید در بازی رفت ماقبل عراق را به کادر فنی تیم امید منتقل کند، جلسه مهم در دفتر آقای رئیس با این جمع بندی به پایان می‌رسد، مهدی محمد نبی خبر را به منصوریان می‌رساند.
 
سرمربی جوان تیم در حالی که خبر را باور نمی‌کند در هتل محل اقامت تیم ملی، دستیارانش را قبل از صرف ناهار ‌دور هم جمع می‌کند تا آنها را از وقوع این فاجعه مطلع سازد. حاجیلو، مارکار آقاجانیان، منصور رشیدی به شدت ناراحت مي‌شوند اما چاره‌ای جز اعلام خبر به بازیکنان نیست، کسی جرات نمی کند ماجرا را با بازیکنان در میان بگذارد برای همین منصوریان تصمیم می‌گیرد، با کارلوس کی‌روش مشورت کند، مذاکره تلفنی منصوریان و کی‌روش زیاد طول نمی‌کشد، پس از چند دقیقه سرمربی پرتغالی تیم ملی خود را به هتل محل اقامت تیم امید می‌رساند، شاهدان می‌گویند: «کارلوس کی‌روش اصلا وقوع چنین اتفاقی را باور نمی‌کند، او وقتی اصل ماجرا را از زبان منصوریان می‌شنود؛ با حیرت از وقوع چنین فاجعه‌ای تمرکز خود را از دست می‌دهد و انتقادهاي تندی را از وضعیت حاکم بر فوتبال ایران بیان می‌کند.»
 
منصوریان که شاهد عصبانیت کی‌روش بود، برای رهایی از تبعات این حادثه کریم باقری را به هتل فرامی‌خواند. باقری هم به جمع کادر فنی تیم امید اضافه می‌شود. بازیکن سابق تیم ملی فوتبال وقتی ماجرا را از زبان منصوریان متوجه می‌شود برافروخته می‌شود و او هم انتقادهايی را به وضعیت فوتبال ایران و مدیریت فدراسیون فوتبال مطرح می‌کند تا تعداد منتقدان فدراسیون در هتل محل اقامت تیم ملی افزایش یابد.
 
زمان ناهار بازیکنان تیم امید فرا می‌رسد، منصوریان بازیکنان را در جریان این اتفاق قرار می‌دهد، هیچ یک از بازیکنان آرام و قرار ندارند، صدای گریه بازیکنان تیم امید، فضای رستوران هتل را تحت الشعاع قرار می‌دهد، کی‌روش هیچ حرفی نمی‌زند فقط هر چند لحظه یکبار سرش را به نشانه تاسف تکان می‌دهد، منصوریان با چشمانی سرخ بازیکنان را به آرامش دعوت می‌کند و از آنها می‌خواهد برای شکست تیم عراق و صعود تیم به مرحله بعد هم قسم شوند، بازیکنان تیم ملی که تا چند ساعت پیش سرشار از انگیزه بودند بدون این که ناهار خود را به طور کامل بخورند، راهی اتاق‌هایشان می‌شوند، کمال کامیابی نیا ناراحت ترین ملی پوش اردوی امید است، نگاه سنگین بازیکنان او را از پای درآورده، حاجیلو و رشیدی تلاش می‌کنند او را آرام کنند اما انگار نه انگار دلداری‌اش می‌دهند.
 
 اخبار غیر رسمی حكایت از این دارد که کی‌روش پس از اطلاع از این فاجعه برای مدیریت فدراسیون فوتبال پیغام فرستاده که تاکنون در طول مدت فعالیتش در فوتبال حرفه ای با چنین اتفاقی روبرو نشده و اگر این اتفاق برای تیم ملی ایران روی دهد، وی به طور حتم دیگر در ایران باقی نخواهد ماند چون اعتبار و آبروی حرفه‌ای‌اش ارزش دارد، وی که پیش از این هم با انتقادهاي خود مسوولان فدراسیون فوتبال را متوجه نارضایتی‌اش کرده بود، پس از این اتفاق از طریق یکی از نزدیکانش برای کفاشیان پیغام فرستاده که اگر روال فوتبال ایران به همین شکل پیش برود، وی زودتر از تاریخ پایان قراردادش از فوتبال ایران جدا خواهد شد.
 
به نظر می‌رسد با وقوع این اتفاق، جدایی احتمالی کی‌روش از فوتبال ایران یک بار ديگر جدی شود، چون وی از این اتفاق واهمه دارد که در آینده‌ی نزدیک از اين دست اتفاق‌ها مجددا روی دهد و این بار تیم ملی بزرگسالان که هدایتش در اختیار اوست، به دلیل ناتوانی مدیریت فوتبال ایران با چالشی این‌چنین رو به رو شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, توسط جواد مهدوی زاده | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
حمله شجریان به اسلام در مصاحبه با VOA
عکس: نمایشگاه خودروهای سوپر فست
گزارش عيني از وضعيت حجاب مهمانداران هواپيما
عکسی که نامزد بهترین عکاسی سال 2011 شد
بازیگر نقش اول این فیلم برای همیشه از دیدن پسرش محروم شد!
تصاویر زنی که چند روزه 50 سال پیر شد(+عکس)
شهاب حسینی: از نور شهید بابایی بر من هم تابید
"معتمد آريا"؛ داور جشنواره ضد ايراني فيلم ابوظبي
تظاهرات اعتراض آمیز در هزار شهر جهان
مخابرات بستن VPNها را تکذیب کرد
بانك گردشگري اعلام كرد حاضر به تغيير مديرعامل خود نيست!
رويکردي جديد در طبقه مرفه/نگهداری شیر در خانه
تهدید بی‌سابقه اسد/ خاورمیانه در 6 ساعت به آتش کشیده می‌شود
شكنجه كودك دو ساله با شعله‌های فندك
جایزه ویژه صدای آمریکا به فردوسی‌پور!
محرومیت مادام‌العمر برای بن همام
پایان ماجرای بوگاتی 6 میلیاردی یک آقازاده با پلاک جعلی
زیباترین خانه تبریز+عکس
ثبت نام پيرترين گربه 2سر جهان درگينس+عکس
جاسبی به کارمندانش چقدر "حقوق"می‌دهد+ سند