اخبار روز
  » پشت صحنه شهادت "کیان" درحوادث مختارنامه پریشب

  » 
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 161406
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
سپاس بسیار ایزد والا مقام را که مدد کرد بنده ی حقیر وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی را به دوش کشم و قلم را که حرمت همه ی قلم زنان است در دست گیرم و پرچم راستی را بر بلندای همین قلم برافراشته کنم
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

»  تقدیم به تنها عشقم
» فروشگاه
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» دانلود و تبلیغات رایگان
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه
» همسریابی
» درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس etefaghat.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» پشت صحنه شهادت "کیان" درحوادث مختارنامه پریشب
قسمت35 سریال «مختارنامه» یکی از تلخ​ترین قسمت​های این سریال تلویزیونی است. از این قسمت ​به بعد است که حقیقتی تلخ و خشونتی عریان خود را نشان می​دهد تا فرجام کار مختار و حکومت عدالت طلبش را رقم بزند.
 
 شروع این قسمت از سریال «مختارنامه» با صحنه​ای همراه بود که طی آن جاسوس زبیری ـ با بازی مسعود مّیمی- زبان و گوش بریده و  چشم درآمده و با وضعیت رقت انگیزی راهی اردوگاه «آل زبیر» می​شود. این صحنه​ها در ادامه صحنه​های قبلی سریال مقابل دوربین رفت، اما به جای آبادان، این بخش​ها در شاهرود مقابل دوربین رفت. مسعود مّیمی برای ایفای این نقش کوتاه حدود 6 ساعت زیر گریم بود. بخش سخت چنین گریم​هایی این است که باید طراحی چهره جوری انجام می​شد که بازیگر بتواند هنگام ایفای نقش، تحرکی در چهره​اش هم داشته باشد. در این صحنه بازیگر نقش جاسوس باید خِرخِر می​کرد و خون از دهانش بیرون می​ریخت.
 
برای ایجاد افه خِرخِر قطعه​ای به زبان او بسته شد و ماده​ای هم در دهانش ریخته شد تا آرام آرام ماده را بیرون دهد و شبیه خون به نظر برسد.در پایان گریم هم چشم​های میمی جوری پوشانده شد که هیچ چیز را نمی​توانست ببیند و یکی از عوامل صحنه دست او را گرفته بود و او را آرام آرام به سوی صحنه می​برد.
 
قسمت 35 بخش پایانی بازی «رضا رویگری» در نقش کیان هم بود. رویگری از اولین بازیگرانی بود که حضورش در «مختارنامه» قطعی شد. این نقش برای او نوشته شد و هیچ کاندیدای دیگری هم نداشت. رویگری در فیلم «مسافر ری» و سریال «معصومیت از دست رفته» نیز با میرباقری همکاری داشت. او جزو بازیگرانی بود که در «مختارنامه» به خوش خلقی و خوش اخلاقی معروف بودند.
 
چنین روحیه​ای در سریال​های طولانی مدتی از جنس «مختارنامه» بسیار مهم است و باعث می​شود در موقعیت​های سخت، گروه با انرژی بیشتری فعالیت کنند و با حفظ رابطه دوستانه میان اعضای گروه، فضای بهتری در کار حاکم می​شود. رویگری در یک مورد هم در میان همکاران سریال مختارنامه مشهور بود و آن آسیب​هایی بود که در سریال «مختارنامه» دچار آن شد. در صحنه​هایی که در قسمت 35 «مختارنامه» دیدید، یکبار گُرز یکی از بازیگران به اشتباه در رفت و به چشم او خورد! نزدیک بود فاجعه​ای به بار بیاید، اما رویگری به سرعت به بیمارستان رسانده شد و خطر رفع شد. او یک هفته​ای را استراحت کرد و دوباره به جمع گروه «مختارنامه» پیوست. روز دیگری نوبت فیلمبرداری صحنه​های جنگ حروراء در قسمت 35 رسید. در این قسمت کیان باید شمشیرش را در زمین فرو می​کرد و به آن تکیه می​داد. رویگری آنقدر غرق بازی بود که به اشتباه به جای فرو کردن شمشیر در زمین شمشیر را در پای خودش فرو کرد!
 
با شهادت کیان و قتل عام یارانش، قیام مختار به سرنوشت تلخی دچار می​شود. کیان و یارانش ذخیره روزهای سخت قیام بودند. در زمان پخش سریال و در روزهایی که برخی رسانه​ها اتهام «ضد ایرانی» بودن را به سریال مختارنامه نسبت می​دادند، روزی پیش میرباقری رفتم و مطالب برخی از این رسانه​ها را به او نشان دادم. او خندید و گفت: «به مختار می گویند ضد ایرانی؟! صبر کنید ببینید وقتی ایرانی ها از قیام مختار کنار می​روند چه بلایی سر مختار و قیامش می آید!» در 5 قسمت باقیمانده مختار می​أتوانید شاهد این سرنوشت تلخ باشید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, توسط جواد مهدوی زاده | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
حمله شجریان به اسلام در مصاحبه با VOA
عکس: نمایشگاه خودروهای سوپر فست
گزارش عيني از وضعيت حجاب مهمانداران هواپيما
عکسی که نامزد بهترین عکاسی سال 2011 شد
بازیگر نقش اول این فیلم برای همیشه از دیدن پسرش محروم شد!
تصاویر زنی که چند روزه 50 سال پیر شد(+عکس)
شهاب حسینی: از نور شهید بابایی بر من هم تابید
"معتمد آريا"؛ داور جشنواره ضد ايراني فيلم ابوظبي
تظاهرات اعتراض آمیز در هزار شهر جهان
مخابرات بستن VPNها را تکذیب کرد
بانك گردشگري اعلام كرد حاضر به تغيير مديرعامل خود نيست!
رويکردي جديد در طبقه مرفه/نگهداری شیر در خانه
تهدید بی‌سابقه اسد/ خاورمیانه در 6 ساعت به آتش کشیده می‌شود
شكنجه كودك دو ساله با شعله‌های فندك
جایزه ویژه صدای آمریکا به فردوسی‌پور!
محرومیت مادام‌العمر برای بن همام
پایان ماجرای بوگاتی 6 میلیاردی یک آقازاده با پلاک جعلی
زیباترین خانه تبریز+عکس
ثبت نام پيرترين گربه 2سر جهان درگينس+عکس
جاسبی به کارمندانش چقدر "حقوق"می‌دهد+ سند